ankara animasyon render tanıtım filmi reklam filmi televizyon reklamı gerçekçi animasyon

3D ANİMASYON FİRMALARI

Öncelikle 3 boyutlu animasyon nedir sorunu cevaplayarak başlayalım. En anlaşılır ifadeyle 3 boyutlu animasyon (3d animation), bilgisayar desteği ile yaşadığımız fiziksel ortamı sanal ortamda simüle etmektir. Konuyu daha ayrıntılı açmak gerekirse, gerçek hayatta maruz kaldığımız tüm fizik kurallarını bilgisayar ortamında taklit edebiliyoruz. Örneğin yer çekimini, güneş ışığını, rüzgarı veya oturduğumuz koltuğu bile sanal ortamda taklit edebiliyoruz. Hem de bunu yaparken gerçekten ayırt edilemeyecek hassasiyette yapabiliyoruz.

Read More


2d 2 boyutlu karakter animasyon reklam filmi tanıtım filmi

2 BOYUTLU REKLAM FİLMLERİ

2 boyutlu animasyon nedir? 2 boyutlu reklam filmlerinin avantajları nelerdir? 2 boyutlu animasyonların maliyet – etkileşim performansı nasıldır? Bu soruların cevaplarına ayrıntıya girmeden değineceğiz.

Read More


2 boyutlu animasyon karakter animasyon

2 BOYUTLU EĞİTİM ANİMASYONLARI

3 boyutlu animasyonların sunduğu avantajların eğitimde kullanılması, eğitimde ciddi yollar kat edilmesinin yolunu açtı. Bir konunun hem görsel hem işitsel anlatımı konunun kavranmasında ciddi bir öneme sahiptir.

Read More


Reklam filmi, Ankara animasyon, 3D animasyon, Ankara video ajansı, tanıtım filmi, infografik video, video tasarım, grafik, modelleme, animasyon, logo animasyon Ankara, Ankara animasyon video, 2 boyutlu animasyon, 3 boyutlu animasyon, 2d animasyon Ankara, 3d animasyon Ankara

MEKANİK ANİMASYONLAR

Animasyon teknolojisinin gelişmesi ve yaygınlaşması birçok sektörün işini kolaylaştırdı. Mekanik animasyonlar sayesinde örneğin üretim sektöründeki bir firma, üretmeyi planladığı bir ürünü henüz fikir aşamasındayken sanki üretmiş gibi görebilir ve üzerinde istediği değişiklikleri yaparak Ar-Ge maliyetlerini oldukça düşürebilir.

Read More


Reklam filmi, Ankara animasyon, 3D animasyon, Ankara video ajansı, tanıtım filmi, infografik video, video tasarım, grafik, modelleme, animasyon, logo animasyon Ankara, Ankara animasyon video, 2 boyutlu animasyon, 3 boyutlu animasyon, 2d animasyon Ankara, 3d animasyon Ankara

SAVUNMA SANAYİİ DE 2D – 3D VİDEO ANİMASYON

İster 2d video animasyon yapalım isterse 3d video animasyon yapalım olmazsa olmaz tasarım bütünlüğünü sağlamak, anlatmak istediğimiz konuyu veya ürünü en etkili şekilde izleyiciyle buluşturmak olmalı.

Read More


Reklam filmi, Ankara animasyon, 3D animasyon, Ankara video ajansı, tanıtım filmi, infografik video, video tasarım, grafik, modelleme, animasyon, logo animasyon Ankara, Ankara animasyon video, 2 boyutlu animasyon, 3 boyutlu animasyon, 2d animasyon Ankara, 3d animasyon Ankara

MİMARİ GÖRSELLEŞTİRME VE SANDE

Mimari ve iç mimari görselleştirme konusunda yetkin bir firma olarak Ankara başta olmak üzere Türkiye'ye en iyi hizmeti sunarken, yurtdışı projelerimizle de hizmetlerimizi dünyaya ihraç ediyoruz. Peki Sande kimdir ve nasıl çalışır sorusunun cevabını bulalım.

Read More


mimari render iç mimari görselleştirme animasyon video reklam filmi

3D ANİMASYONVE MİMARİ GÖRSELLEŞTİRME

İç mimaride 3 boyutlu görselleştirmenin önemi nedir? Mimarlıkta 3 boyutlu görselleştirme araçları hangileridir? Mimari görselleştirme firmalarının önemi nedir?

Read More


ÜRÜN VE HİZMET TANITIMINDA 2 BOYUTLU VE 3 BOYUTLU ANİMASYON VİDEOLARIN ÖNEMİ

Video anlatımlar, metinlerin görsellerin önüne geçen kendini kanıtlamış ve tüketiciye en hızlı ve etkili iletişim kurmanın en önemli faktörlerinden bir tanesi. Firmanızı ve geliştirdiğiniz ürünü tüketicinize anlaşılır bir şekilde anlatmanızın en etkili yolu 2d ve 3d animasyonlardır. Bu animasyonlarında metinler seslendirilerek direkt olarak bir uyarıcı etki yaratır, görselle birleşen seslendirme tüketicinin ilgisini sürekli olarak diri tutarak konuya, hizmete veya ürüne olan ilgisini arttırır ve ikna ediciliğini yükseltir. Diğer hiçbir argüman video içerikler kadar başarılı değildir.

Read More


Hizmet Anlatan 2d Animasyonlar Nasıl Olmalıdır.

Hizmet anlatımında kullanılan 2d Animasyon üretme süreci sağlıklı olabilmesi için, başlarken ciddi bir araştırma gereklidir. Bu süreç en önemli süreçtir, anlatılmak istenen, tüketicinin anlayacağı çağrışım yapılacak doneler ve bilinçaltından çekmek istediğimiz davranış mükemmel şekilde hesaplanmalıdır. Bütün bu araştırmalar sonucu 2d animasyonlar dikkatle bütünlük sağlanarak oluşturulmalıdır. Kullanılacak cümleler, hazırlanacak görseller, hareketlendirmedeki dinamizm, kullanılacak müzik, ses efektleri ve süre hepsi istenilen mesajı bilinç altından çağıracak şekilde optimize edilmeli ki istenilen sonuç ortaya çıksın.

Read More


Logo Tasarımı

Bir logo, birçok farklı formda, boyutta ve bağlamda kullanılabilir. Örneğin, bir otelin logosu bir antetli veya menüye, bir peçeteye veya cekete, metal çatal bıçak ağzı üzerine kabartmalı veya binanın yanındaki muazzam bir neon işareti olarak aydınlatılabilir.

Read More


3D Animasyonun Tarihi

3D animasyon, tam olarak 3B nesneleri (fiziksel veya dijital olsun) ve onları hareketlendiren bir işlemdir. Çoğu 3D animasyon CGI (bilgisayar tarafından oluşturulmuş görüntüler) kullanılarak yapılır. 3D animasyonu, düzgün bir şekilde hayata geçire bilmek için  birçok uygulama ve beceri gerektirir. CGI animasyonları yaratan en ünlü firma Pixar Animation Studios'tur. 1985'te kurulan, ilk all-CGI filmi olan stüdyo Toy Story yaratmış ve bugüne kadar bir düzine 3d animasyon film yapmışlardır.

Read More


Yatırım İçin İçerik Pazarlama Avantajlı Mıdır?

İçerik pazarlama yapmak, sosyal medya yönetimi yapan firmalar için avantajlıdır ama neden olduğunu hiç düşündünüz mü?

Bir ürün veya bir marka için derdini anlatmak için yazılı veya görsel olarak içeriğe ihtiyaç vardır. Her yapılan iş doğru anlatılacak diye bir şey yoktur. Anlatılmak istenileni, yanlış aktarmak bile yatırımcının girdiği iş ne kadar doğru olursa olsun, başarısızlık örneği gibi gösterilecektir.

Read More


Markaların Instagram Canlı Yayın Özelliğini Kullanması

Instagram güncellemeleri geldikçe, bu sefer neyi güncellediler acaba diye sorarak ve merakla güncelliyoruz. Sosyal medya rakipleri arasında benzer özelliklerde bulunan bazı protatipleri kendilerine çekerek, rakiplerini kızdırdılar.

Read More


E-Ticaret Kurmaya Karar Vermek Ve Aşamaları

İlk başta ticaret yapmanın riskli olduğunu biliyorsunuz diyerek e-ticaret kısmına geçeceğim. E-ticaret, ticaret düşüncesi oluşmuş insanlarda, işlerini bir tık daha yukarı çıkartmak için de düşünülebilir veya sıfırdan işinizi sadece e-ticaretle yürütmekte olabilir.

Read More


Çevik Yazılım, Çevik Pazarlama

Popülaritesi ve yoğun talep edilmesine rağmen, eski usul pazarlamacılar olayın doğasını anlayamadılar. Yalnız kafalardaki soru işaretlerini giderecek ve açıklama yapabilecek henüz bilgi birikime sahip donanımlı bir insan çıkmamaktadır. Reklam ajanslarının temel olarak yöneldiği ve Sande Image olarak yazılımdaki mantığına inandığımız çevik yazılımın, pazarlama kısmında da uygulanmasından yanayız.

Read More


SWOT Analizi Hakkında Bilgi

Öncelikle SWOT analizinden bahsetmeden, analizin ne olduğuna dair biraz değinelim. Analiz, bir işin doğru çıkabilmesi için sorunların adının konması veya işin daha kaliteli çıkması için yapılması gereken ilk adımdır.

İlk adımı ne kadar doğru atabilirsek, ardından gelen koşma hareketleri sağlıklı olacaktır.

SWOT analizi, analizin biraz daha ayrıntılı halidir. Mesela, müşterileriniz hakkında bilgi alabileceğiniz veya rakipleri daha geniş bir şekilde inceleyebileceğiniz bir çeşit sorunların adını anahtar kelimelerle ifade etme biçimidir.

Read More


İçerik Oluştururken 2 Farklı Konuyu Birleştirme

Şimdi diyelim ki farklı iki konuyu içeren bir iş yapıyorsunuz. Ve içeriğinizin birlikte anılması için beğendiğiniz iki konu için araştırma yaptınız ve birleştirmek istiyorsunuz. Bununla ilgili bazı ipuçları vereceğiz.

İşinizi yeni markalaştırmaya karar verdiniz ve blog tutmanız gerekiyor. Yada yeni bir şirket satın aldınız ve kendi blogunuza eklemek istiyorsunuz. Hatta şu bile olabilir, SEO gücü yüksek bir alan adı yani domain aldınız, eski SEO gücü düşük markanıza katmak istiyorsunuz. Ve aktarma aşamasında da organik olmasını istiyorsunuz.

Read More


Her İçerik Üretici Kişisel Gazeteci ve Reklamcıdır

Sosyal medya pazarlamacılarının konuya göre anahtar kelimeyle içerik üretmeye başlaması, bir yandan yazılarını ve araştırmalarını kişiye ulaştırması, gazetecilik mesleği ile benzeşmektedir.
Önemli bir haberi ve yeniden piyasaya çıkacak trendleri yani yükselen veya bahsedilen popüler kültürü yansıtmak sadece içerik üreticilerinin işidir. En azından bunu kağıda dökenler kendilerinden başkası değildir. Bu kısmı bile gazetecilik gibidir. Haberin peşinden, gündemin peşinden koşarsın.

Read More


Her gün Kaliteli İçerik Nasıl Üretilir ve Süreçleri Nelerdir?

Yıllık olarak her gün içerik üretilmiş olsa, 365 içerik üretilmiş olur. Peki her içerik kaliteli ve dolu dolu olabilecek midir? Biz bunu ortalama 300 içerik gibi sabitlemiş olsak ne olur?

Genellik dijital ajansların ve dijital ajans takipçilerin seveceği şekilde içerikler üretiyoruz. Bu bazen girişimcileri kapsıyor bazen de kişisel veya şirket tarzının gelişimini içeren yazılar oluyor.

Etkili ve vurucu içerik çıkartmak mümkün olmayabiliyor. Basitçe yazabilmek, istediğimiz içeriği verebilme ihtimali olsa da, bazen strateji yapmak gerekebiliyor. Strateji yaptığımız her işte başarı gelecek diye bir şey yoktur.

Read More


İçeriğinizle İlgili Yenilikler Yapmayı Durdurun

Yenilik! Bozmak! Şirketinizin geleceği buna bağlı! Bildiklerinizin doğru olmadığını ön görebilmeniz için öncelikle içeriğinizi durdurun. Geriye yaslanın ve inceleme yapmayı başlayın. İçeriğinizde başarılı bile olduysanız, daha başarılı olabilmeniz için mutlaka bir yol vardır. Tekrarlayalım. İçeriğinizi kısa süreliğine durdurun.

Read More


PR Yöntemleri Nelerdir? PR Nasıl Planlanır?

PR(Halkla ilişkiler) faaliyetleri, geleneksel reklamcılıktan çok daha az para için işinizle ilgili sözcüğün yayılmasına yardımcı olabilir. Bu kontrol listesi işinizi basında nasıl tanıtacağınızı açıklar.

Read More


Metin Yazarı ve Tasarımcılara Özel Kalıplar

Açık anlamlı ve kısa sözlükler, herhangi bir tasarımcının veya metin yazarının tüm beklentilerinizi karşılayan bir iş sunmasına yardımcı olacaktır. Yazar ve pazarlama iletişimi danışmanlarımız sayesinde SANDE IMAGE olarak bilgilerimizi size aktarıyoruz. Yeter ki işleriniz kaliteye ulaşsın.

Müşterilerimizin, reklam ajansları ve tasarım şirketleri ile uzun yıllar çalışırken, ne kadar sıklıkta ayrıntı ve gereksinimlerin analizleri yaptırdığını merak ettik. Hatta onların bu çalışmaları yapmadıklarını gördüğümüzde çok şaşırdık.

Read More


Tasarımcıyı İşe Almak İçin

Geniş bir pazara sahip olmak için, herhangi bir bilgisayar program aracı kullanan kişi, sizi renkleriyle müşteriye sunar. Olmazsa olmazdır. O yüzden biz, Ankara Reklam ajansı olma yolunda en önemli adımı tasarım için atıyoruz.

Grafik tasarım uzman bir yetenektir ve iyi bir tasarım, amatör bir çabadan daha etkili olacaktır. İkinci sebep zaman kazanmak için olması gerekir. Eğitimli tasarımcılar hızlı ve mükemmel grafikler üretebilir. Daha önemli işlerle uğraşırken bir resim yerleştirmeye çalışmak için saatlerce harcamak ister misiniz? İstemezsiniz. Üstelik bu resmi ve dizaynı doğru yaptığınız meçhul olabilir.

Read More


Sosyal Medyada Başarı İçin Yarım Saat

Platformlarınızı seçin.

Sosyal medya pazarlamanızı garantilemek, her kanalı fethetmek zorunda olduğunuz anlamına gelmez. Hedef kitle kimdi? Nerede takılıyorlar? Video? Yazılı? Hangisini yaratmaktan hoşlanırsınız?

Odaklanmak istediğiniz platformu seçtiyseniz, yönetmenin kurallarını araştırın. SANDE IMAGE olarak, müşterilerimize sosyal medya yönetimi için hizmet veriyoruz fakat önce şirketin verilerinin analizini yaparak, uygun platformu belirliyoruz.

Read More


2017 Pazarlama Yöntemini Geliştirme

Her yeni takvim veya mali yılın başlangıcı için planlama süreci, dijital pazarlamanızın gerçekte ne kadar iyi olduğunu üst düzeyde görüntülemek için ideal bir zamandır. Farklı dijital kanallardan gelen getirileri analiz ettiğiniz dijital pazarlamanın haftalık ya da aydan aylara neler yapıldığını gözden geçirirken web sitesinde daha iyi nasıl dönüştürdüklerini öğrenmek önemlidir.

Dijital medya ve teknoloji sürekli gelişmekte ve web’in hızla tüketici tarafından benimsenmesi, yeni mobil teknolojinin başlatılması ve sık kullanılan sosyal ağ platformu güncellemeleri göz önüne alındığında işletmelerin hareket eden bir hedefe uyum sağlamaları gerektiği hiç de şaşırtıcı değildir. Bu zorludur ve pazarlama faaliyetlerinizin farklı yönlerde çekilmesi riski vardır.

Read More


Küçük İşletmeler İçin Marka Çalışması

Markalar, büyük isimler için olduğu gibi küçük işletmeler için de önemlidir. Aslında pek çok kurumsal marka, bağımsız işleri desteklemeyi tercih eden tüketicilere hitap etmek için küçük firmalara daha fazla benzemeye çalışıyor.

Birçok küçük işletme sahipleri için markalaşma esastır, ancak Türkiye şartlarında bu kafaya sahip işletme oranları düşüktür. Küçük veya orta ölçekli olarak işe başlayanların büyüme hedefleri düşük seviyede ilerlemektedir.

Read More


3D Karakter Modelleme

Tasarım bunların içerisinde sadece bir tanesi olmuştur. Ardından tasarım başlı başına bir sektör haline gelmiştir. Tasarım da yeterli olmamış, artık tasarımların modellenerek hayata geçmesi zamanı gelmişti. 3D modelleme, artık bütün sektörlerde önemli hale gelmiştir. 3D karakter modelleme, 3D sektörü içerisinde sadece bir kısmı olarak kendince bir sektör olmuştur. Gerçek olan bir karakteri veya olması istenilen bir karakteri modelleme tekniği ile 3D karakter oluşturma yapılmaktadır.

Read More


Kısa Süreli Zamanları Aktif Kullanma Yöntemleri

Zaman kavramı kişiye göre farklılık gösterebilir ama zamanı kullanmak kişiye göre değişmez. Eğer zamanı kullanmak istiyorsanız, kısa süreli boş vakitleri nasıl geçirdiğinizi tanımlamanız gerekir.

Özellikle bekleme zamanları içerisinde ne yaptığınız önemlidir. Artık eskisi gibi değil çünkü akıllı telefonlar çıktığından beri faydalı ve eğlenceli işler yapabiliyorsunuz. Eğlenceli zaman geçirmek, zamanı tüketmek için bir bahane olabilir ama aktif zaman kullandığınız anlamına gelmez.

Read More


Reklamda Animasyonun Önemi

Günlerce animasyonun önemini tartıştık. Sizin için yaptığımız reklam filmlerini nasıl yaygınlaştırabileceğimizi konuştuk. Her iş animasyon olmamalıydı ama animasyon olan her işimiz mutlaka başarılı olmalıydı. Oradaki sihirli dünyayı iyi tanıyoruz.

Read More


Animasyon Tarihinin Önemi

Animasyon geçmişi, hepsi eğlenceli ve oyun gibi görünebilir ve öyleyse de, aynı zamanda, çalışmalarınızı ve kritik gözlemleme gözünüzü iyileştirmek için çok şey öğreneceğiniz bir şeydir. Disney'in animasyonu icat ettiği ortak bilginin ötesinde, animasyon geçmişi hakkında bilgi edinmek önemlidir ve bu animasyon kesinlikle çocuklar değildir. Çünkü biz büyük firmalara ve reklamlarda bazı anlatacağımız hikayelerde animasyon kullanıyoruz. SANDE IMAGE, Ankara reklam ajansı olmanın ötesinde, animasyon ile çocuklardan büyüklere kadar derdimizi anlattığımız sihirli bir araç olarak görüyoruz animasyon filmleri. 3D modelleme yapma aşkımız, animasyona olan sevgimizden gelmektedir.

Read More