Açık anlamlı ve kısa sözlükler, herhangi bir tasarımcının veya metin yazarının tüm beklentilerinizi karşılayan bir iş sunmasına yardımcı olacaktır. Yazar ve pazarlama iletişimi danışmanlarımız sayesinde SANDE IMAGE olarak bilgilerimizi size aktarıyoruz. Yeter ki işleriniz kaliteye ulaşsın.

Müşterilerimizin, reklam ajansları ve tasarım şirketleri ile uzun yıllar çalışırken, ne kadar sıklıkta ayrıntı ve gereksinimlerin analizleri yaptırdığını merak ettik. Hatta onların bu çalışmaları yapmadıklarını gördüğümüzde çok şaşırdık.

Bu durum, her iki tarafı da hayal kırıklığına uğratabilir: Müşteriler, istediklerini elde etmemekten (veya beklemekten) ötürü hayal kırıklığına uğrayabilir ve tasarımcı veya yazar, müşterilerinin zor ya da kararsız olduğunu hissedebilir.

Bir metin yazarı ve tasarım yöneticisi olarak, yıllar içinde geliştirdiğimiz bir çalışma taslağı yada prototip diyebiliriz ki, size sunmak istiyoruz. Bu çalışma taslağı, yapılması gereken işte etkili olacak işler sunmamı sağlamak için normal olarak düşünmeyi umduğum yönlerin çoğunu kapsar. Ben her zaman tam olarak tamamlasam da iş akışını, tüm ana çalışmayı kapsaması için taslağımızı gözden geçiririm. SANDE IMAGE olarak hatasız iş çıkarmak prensiplerimiz arasındadır. Ankara Reklam Ajansı konusunda tek olduğumuzu size de göstermek istiyoruz.

Kapsamı birçok tasarım projesinde de yararlı olmasına rağmen, esas olarak kopya yazma ihtiyaçları düşünülerek hazırlanmıştır. Bunu geliştirmek için herhangi bir görüş veya öneriniz varsa, sizden haber almaktan memnuniyet duyarız.

Bilgilendirme Formu

Müşteri:

Konu:

Tarih:

Unvan:

Proje Açıklaması:

Gereksinim:

İstediğine inanıyor musun? Örneğin, bir kurumsal broşür, web sitesi, satış yardımı, mektup, form, Halkla İlişkiler, sergi, TV, radyo veya basılı reklam. (Bazen sağladığınız bilgilere dayanarak, farklı veya ek bir yaklaşım önerilebilir).

Amaç:

Müşteri neden istiyor? Kısa vadede, uzun vadede neyi başarmak istiyorsunuz? Örneğin, hemen soruşturma yapmak veya bir şeyi açıklamak için mi?

Hedef kitle:

En çok kime ulaşmak istiyorsun? Nitelendirme ve miktar belirleme. Hem mesleki açıdan – işin niteliği, düzenlenen tutum vb. Ve kişisel şartlar – yaş, cinsiyet vb. Ilgili yönleri tanımlayın. Uygunsa sosyo-ekonomik sınıflandırmaları kullanın.

Konumlandırma:

Ülkenin hangi kesimine iş yaparken, iş yaptığımız konunun neresinde nasıl tavır sergileyeceğiz?

Faydaları:

Hedef kitle için cazip olacak tek önemli fayda nedir? Bu neden müşteriniz için önemlidir? İkincil yararlar nelerdir?

Öneri:

Ürününüzün veya hizmetinizin ana faydasını özetleyen önemli açıklama nedir?

Gerekçe:

Seyirciler neden hak talep ettiğinize inanmalıdır?

Yanıt:

Ne tür bir yanıt arıyorsun? Genel farkındalığı artırmak için mi? Tutumları değiştirmek için? Satın almak? Acil bir işlem gerekli mi? E-posta, telefon ya da başka bir şekilde yanıt vermek mi?

Uygulama kuralları:

Kullanım tasarımı yaklaşımını bilgilendirecektir. Örneğin, bilgi sıklıkla değişecek mi? Farklı kitlelere farklı bilgi verme ihtiyacı var mı?

Dağıtım:

Bu nasıl olacak? Örneğin, e-posta ile gönderildi, mail gönderilen yere ulaştı mı?

Diğer etkinlikler:

Reklam, sergi, afiş veya broşür gibi ilgili faaliyetleriniz var mı yoksa orada olacak mı? Posta, telefon görüşmeleri veya kişisel ziyaretleri takip etme gibi bir sonraki etkinlik gerçekleşecek mi?

Arka fon:

Ajans / tasarımcı / yazarın faaliyetleriniz hakkında hiçbir bilgisi olmadığını varsayalım. Yanlış varsayımlar nedeniyle işin başarısız olması çok kolaydır. İhtiyacınız olan temel bilgileri sağlayın.

Sonraki eylem:

Neyi ve ne zaman yapacaklarını ayrıntılandırın.

Tahmini / bütçe:

Çalışmaya başlamadan önce bir bütçe sağlanmalı ve / veya tahmini kabul edilmelidir. Verilen her tahmin, maddenin bu aşamadaki yapısına ilişkin mevcut varsayımlara dayanmaktadır. Kavramlar geliştirildikten sonra bu maliyetler revize edilebilir veya kısa bir değişiklik olduğunda önemli ölçüde değişebilir.

Ankara Reklam Ajansı SANDE IMAGE bu çalışmalarınızı, animasyon, logo tasarım, 3D modelleme ve reklam tanıtım filmleriyle taçlandırarak müşteriyi memnun etmek için çalışmaktadır. Hatta müşterinin memnuniyeti sadece kıstaslarımızdan birisidir. Markanız artık bizim de markamızdır.