Yenilik! Bozmak! Şirketinizin geleceği buna bağlı! Bildiklerinizin doğru olmadığını ön görebilmeniz için öncelikle içeriğinizi durdurun. Geriye yaslanın ve inceleme yapmayı başlayın. İçeriğinizde başarılı bile olduysanız, daha başarılı olabilmeniz için mutlaka bir yol vardır. Tekrarlayalım. İçeriğinizi kısa süreliğine durdurun.

Yeniliklere uzanmak, size yeni bir nefes katacaktır. Fakat doğru nefes alma teknikleri mi? Yeni nefes, yeni soluk size iyi geldi mi? Bakalım bunların cevabını verebilecek misiniz, inceleyelim. Üstelik bu paragraf yeni içeriklere uzananlar için. Eskiler için mutlaka yeni nefes alma alanları açacağız. Yeni bir ajans, yeni bir metin yazarı, yeni bir tasarımcı gerekiyor. Hatta belki yeni renkler ve kurumsal tanımlamalar gerekiyor.

Dinle. İyileştir. Tekrar et.

Şimdi ölümcül bir pazarlamacının yapabileceği bir şey var.

Hangi içerikle ilgili iyileştirmeler yapacağınıza nasıl karar veriyorsunuz? Ve ilerlemenizi iyileştirirken ilerlemenizi nasıl takip edersiniz? Bu makalenin geri kalanında bu iki soru inceleniyor.

İyileştirmek için olasılıkları değerlendirin.

Ürün tasarımcıları ve üreticileri onlarca yıldır sürekli iyileştirme ilkelerine sonunda gelebildiler. Fikir, yenilikçilik, atılımlar için çabalamaya değil, ilerleyen süreçte bir artımlı değişim yapmaktan kaynaklanıyor.

Geleceği inşa etmeye çalışmayın. Bitişik bir olasılık oluşturun. İnsanlara gereken sonraki şeyi oluşturun. Gelecek sizi bulsun.

Başka bir tavsiyeye gelince;

Kullanıcı araştırması: müşterileri ile konuşun.

Personel: ekibinizle müşteri anlayışlarını paylaşın.

İleti mimarisi: tanımlayın ve ana mesajlara öncelik verin.

İş Akışları : Kimin yöneteceği önemini vurgulayın.

Ekibinizin yararlanabileceği etkinlikleri düşünün. Yenilik yapmak ekip işidir. Tıpkı devrimler gibi, ekipsiz mutlaka olmayacaktır.

Reklamcılık sektöründe yaptığımız öncülükleri incelemek için sizi SANDE IMAGE ofisine bekliyoruz. Ankara reklam ajansı denince akla biz geliriz. Fikirlerinizi yüz yüze konuşalım. Çünkü yaptığınız yeniliklerin belki de bizimle konuştuktan sonra durdurulmaya olan ihtiyacı kesinleşmiş olacaktır.