Yatırım İçin İçerik Pazarlama Avantajlı Mıdır?

İçerik pazarlama yapmak, sosyal medya yönetimi yapan firmalar için avantajlıdır ama neden olduğunu hiç düşündünüz mü?

Bir ürün veya bir marka için derdini anlatmak için yazılı veya görsel olarak içeriğe ihtiyaç vardır. Her yapılan iş doğru anlatılacak diye bir şey yoktur. Anlatılmak istenileni, yanlış aktarmak bile yatırımcının girdiği iş ne kadar doğru olursa olsun, başarısızlık örneği gibi gösterilecektir.

Devamını Oku


Markaların Instagram Canlı Yayın Özelliğini Kullanması

Instagram güncellemeleri geldikçe, bu sefer neyi güncellediler acaba diye sorarak ve merakla güncelliyoruz. Sosyal medya rakipleri arasında benzer özelliklerde bulunan bazı protatipleri kendilerine çekerek, rakiplerini kızdırdılar.

Devamını Oku


E-Ticaret Kurmaya Karar Vermek Ve Aşamaları

İlk başta ticaret yapmanın riskli olduğunu biliyorsunuz diyerek e-ticaret kısmına geçeceğim. E-ticaret, ticaret düşüncesi oluşmuş insanlarda, işlerini bir tık daha yukarı çıkartmak için de düşünülebilir veya sıfırdan işinizi sadece e-ticaretle yürütmekte olabilir.

Devamını Oku


Çevik Yazılım, Çevik Pazarlama

Popülaritesi ve yoğun talep edilmesine rağmen, eski usul pazarlamacılar olayın doğasını anlayamadılar. Yalnız kafalardaki soru işaretlerini giderecek ve açıklama yapabilecek henüz bilgi birikime sahip donanımlı bir insan çıkmamaktadır. Reklam ajanslarının temel olarak yöneldiği ve Sande Image olarak yazılımdaki mantığına inandığımız çevik yazılımın, pazarlama kısmında da uygulanmasından yanayız.

Devamını Oku


SWOT Analizi Hakkında Bilgi

Öncelikle SWOT analizinden bahsetmeden, analizin ne olduğuna dair biraz değinelim. Analiz, bir işin doğru çıkabilmesi için sorunların adının konması veya işin daha kaliteli çıkması için yapılması gereken ilk adımdır.

İlk adımı ne kadar doğru atabilirsek, ardından gelen koşma hareketleri sağlıklı olacaktır.

SWOT analizi, analizin biraz daha ayrıntılı halidir. Mesela, müşterileriniz hakkında bilgi alabileceğiniz veya rakipleri daha geniş bir şekilde inceleyebileceğiniz bir çeşit sorunların adını anahtar kelimelerle ifade etme biçimidir.

Devamını Oku


İçerik Oluştururken 2 Farklı Konuyu Birleştirme

Şimdi diyelim ki farklı iki konuyu içeren bir iş yapıyorsunuz. Ve içeriğinizin birlikte anılması için beğendiğiniz iki konu için araştırma yaptınız ve birleştirmek istiyorsunuz. Bununla ilgili bazı ipuçları vereceğiz.

İşinizi yeni markalaştırmaya karar verdiniz ve blog tutmanız gerekiyor. Yada yeni bir şirket satın aldınız ve kendi blogunuza eklemek istiyorsunuz. Hatta şu bile olabilir, SEO gücü yüksek bir alan adı yani domain aldınız, eski SEO gücü düşük markanıza katmak istiyorsunuz. Ve aktarma aşamasında da organik olmasını istiyorsunuz.

Devamını Oku


Her İçerik Üretici Kişisel Gazeteci ve Reklamcıdır

Sosyal medya pazarlamacılarının konuya göre anahtar kelimeyle içerik üretmeye başlaması, bir yandan yazılarını ve araştırmalarını kişiye ulaştırması, gazetecilik mesleği ile benzeşmektedir.
Önemli bir haberi ve yeniden piyasaya çıkacak trendleri yani yükselen veya bahsedilen popüler kültürü yansıtmak sadece içerik üreticilerinin işidir. En azından bunu kağıda dökenler kendilerinden başkası değildir. Bu kısmı bile gazetecilik gibidir. Haberin peşinden, gündemin peşinden koşarsın.

Devamını Oku


Her gün Kaliteli İçerik Nasıl Üretilir ve Süreçleri Nelerdir?

Yıllık olarak her gün içerik üretilmiş olsa, 365 içerik üretilmiş olur. Peki her içerik kaliteli ve dolu dolu olabilecek midir? Biz bunu ortalama 300 içerik gibi sabitlemiş olsak ne olur?

Genellik dijital ajansların ve dijital ajans takipçilerin seveceği şekilde içerikler üretiyoruz. Bu bazen girişimcileri kapsıyor bazen de kişisel veya şirket tarzının gelişimini içeren yazılar oluyor.

Etkili ve vurucu içerik çıkartmak mümkün olmayabiliyor. Basitçe yazabilmek, istediğimiz içeriği verebilme ihtimali olsa da, bazen strateji yapmak gerekebiliyor. Strateji yaptığımız her işte başarı gelecek diye bir şey yoktur.

Devamını Oku


İçeriğinizle İlgili Yenilikler Yapmayı Durdurun

Yenilik! Bozmak! Şirketinizin geleceği buna bağlı! Bildiklerinizin doğru olmadığını ön görebilmeniz için öncelikle içeriğinizi durdurun. Geriye yaslanın ve inceleme yapmayı başlayın. İçeriğinizde başarılı bile olduysanız, daha başarılı olabilmeniz için mutlaka bir yol vardır. Tekrarlayalım. İçeriğinizi kısa süreliğine durdurun.

Devamını Oku


PR Yöntemleri Nelerdir? PR Nasıl Planlanır?

PR(Halkla ilişkiler) faaliyetleri, geleneksel reklamcılıktan çok daha az para için işinizle ilgili sözcüğün yayılmasına yardımcı olabilir. Bu kontrol listesi işinizi basında nasıl tanıtacağınızı açıklar.

Devamını Oku


Metin Yazarı ve Tasarımcılara Özel Kalıplar

Açık anlamlı ve kısa sözlükler, herhangi bir tasarımcının veya metin yazarının tüm beklentilerinizi karşılayan bir iş sunmasına yardımcı olacaktır. Yazar ve pazarlama iletişimi danışmanlarımız sayesinde SANDE IMAGE olarak bilgilerimizi size aktarıyoruz. Yeter ki işleriniz kaliteye ulaşsın.

Müşterilerimizin, reklam ajansları ve tasarım şirketleri ile uzun yıllar çalışırken, ne kadar sıklıkta ayrıntı ve gereksinimlerin analizleri yaptırdığını merak ettik. Hatta onların bu çalışmaları yapmadıklarını gördüğümüzde çok şaşırdık.

Devamını Oku


Tasarımcıyı İşe Almak İçin

Geniş bir pazara sahip olmak için, herhangi bir bilgisayar program aracı kullanan kişi, sizi renkleriyle müşteriye sunar. Olmazsa olmazdır. O yüzden biz, Ankara Reklam ajansı olma yolunda en önemli adımı tasarım için atıyoruz.

Grafik tasarım uzman bir yetenektir ve iyi bir tasarım, amatör bir çabadan daha etkili olacaktır. İkinci sebep zaman kazanmak için olması gerekir. Eğitimli tasarımcılar hızlı ve mükemmel grafikler üretebilir. Daha önemli işlerle uğraşırken bir resim yerleştirmeye çalışmak için saatlerce harcamak ister misiniz? İstemezsiniz. Üstelik bu resmi ve dizaynı doğru yaptığınız meçhul olabilir.

Devamını Oku


Sosyal Medyada Başarı İçin Yarım Saat

Platformlarınızı seçin.

Sosyal medya pazarlamanızı garantilemek, her kanalı fethetmek zorunda olduğunuz anlamına gelmez. Hedef kitle kimdi? Nerede takılıyorlar? Video? Yazılı? Hangisini yaratmaktan hoşlanırsınız?

Odaklanmak istediğiniz platformu seçtiyseniz, yönetmenin kurallarını araştırın. SANDE IMAGE olarak, müşterilerimize sosyal medya yönetimi için hizmet veriyoruz fakat önce şirketin verilerinin analizini yaparak, uygun platformu belirliyoruz.

Devamını Oku


2017 Pazarlama Yöntemini Geliştirme

Her yeni takvim veya mali yılın başlangıcı için planlama süreci, dijital pazarlamanızın gerçekte ne kadar iyi olduğunu üst düzeyde görüntülemek için ideal bir zamandır. Farklı dijital kanallardan gelen getirileri analiz ettiğiniz dijital pazarlamanın haftalık ya da aydan aylara neler yapıldığını gözden geçirirken web sitesinde daha iyi nasıl dönüştürdüklerini öğrenmek önemlidir.

Dijital medya ve teknoloji sürekli gelişmekte ve web’in hızla tüketici tarafından benimsenmesi, yeni mobil teknolojinin başlatılması ve sık kullanılan sosyal ağ platformu güncellemeleri göz önüne alındığında işletmelerin hareket eden bir hedefe uyum sağlamaları gerektiği hiç de şaşırtıcı değildir. Bu zorludur ve pazarlama faaliyetlerinizin farklı yönlerde çekilmesi riski vardır.

Devamını Oku


Küçük İşletmeler İçin Marka Çalışması

Markalar, büyük isimler için olduğu gibi küçük işletmeler için de önemlidir. Aslında pek çok kurumsal marka, bağımsız işleri desteklemeyi tercih eden tüketicilere hitap etmek için küçük firmalara daha fazla benzemeye çalışıyor.

Birçok küçük işletme sahipleri için markalaşma esastır, ancak Türkiye şartlarında bu kafaya sahip işletme oranları düşüktür. Küçük veya orta ölçekli olarak işe başlayanların büyüme hedefleri düşük seviyede ilerlemektedir.

Devamını Oku


3D Karakter Modelleme

Tasarım bunların içerisinde sadece bir tanesi olmuştur. Ardından tasarım başlı başına bir sektör haline gelmiştir. Tasarım da yeterli olmamış, artık tasarımların modellenerek hayata geçmesi zamanı gelmişti. 3D modelleme, artık bütün sektörlerde önemli hale gelmiştir. 3D karakter modelleme, 3D sektörü içerisinde sadece bir kısmı olarak kendince bir sektör olmuştur. Gerçek olan bir karakteri veya olması istenilen bir karakteri modelleme tekniği ile 3D karakter oluşturma yapılmaktadır.

Devamını Oku


Kısa Süreli Zamanları Aktif Kullanma Yöntemleri

Zaman kavramı kişiye göre farklılık gösterebilir ama zamanı kullanmak kişiye göre değişmez. Eğer zamanı kullanmak istiyorsanız, kısa süreli boş vakitleri nasıl geçirdiğinizi tanımlamanız gerekir.

Özellikle bekleme zamanları içerisinde ne yaptığınız önemlidir. Artık eskisi gibi değil çünkü akıllı telefonlar çıktığından beri faydalı ve eğlenceli işler yapabiliyorsunuz. Eğlenceli zaman geçirmek, zamanı tüketmek için bir bahane olabilir ama aktif zaman kullandığınız anlamına gelmez.

Devamını Oku


Reklamda Animasyonun Önemi

Günlerce animasyonun önemini tartıştık. Sizin için yaptığımız reklam filmlerini nasıl yaygınlaştırabileceğimizi konuştuk. Her iş animasyon olmamalıydı ama animasyon olan her işimiz mutlaka başarılı olmalıydı. Oradaki sihirli dünyayı iyi tanıyoruz.

Devamını Oku


Animasyon Tarihinin Önemi

Animasyon geçmişi, hepsi eğlenceli ve oyun gibi görünebilir ve öyleyse de, aynı zamanda, çalışmalarınızı ve kritik gözlemleme gözünüzü iyileştirmek için çok şey öğreneceğiniz bir şeydir. Disney'in animasyonu icat ettiği ortak bilginin ötesinde, animasyon geçmişi hakkında bilgi edinmek önemlidir ve bu animasyon kesinlikle çocuklar değildir. Çünkü biz büyük firmalara ve reklamlarda bazı anlatacağımız hikayelerde animasyon kullanıyoruz. SANDE IMAGE, Ankara reklam ajansı olmanın ötesinde, animasyon ile çocuklardan büyüklere kadar derdimizi anlattığımız sihirli bir araç olarak görüyoruz animasyon filmleri. 3D modelleme yapma aşkımız, animasyona olan sevgimizden gelmektedir.

Devamını Oku


İç Mimari ve Tasarım Konusu Neden Bu Kadar Cazip

Bu alandaki uzmanlar, orada gerçekleşen insan faaliyetine uyum sağlamak için alanı verimli bir şekilde idare etmektedir. Yaratıcı çözümlerle, kullanıcı deneyimini ve alan işlevselliğini artırmak için yapılı çevreyi optimize eder. Bunlar, estetik ve materyallerin, ürünlerin, dokuların, kumaşların, renklerin, aydınlatmanın ve belirli ortamların atmosferi ve ruh halinin yaratılmasına yol açan diğer faktörlerin anlaşılmasıyla ilgili keskin bir bilgi ile birleştiriyorlar.

Devamını Oku


Başarılı Tanıtım Filmi İçin Ne Yapmalı?

Her zaman sizin için tanıtım filmi yapacak birini bulabilirsiniz. Ödeyebileceğiniz paralar arttıkça, filminiz için bir pazarlama stratejisi oluşturmaya ne kadar çok zaman ayırabilirler görürsünüz. Ne kadar az öderseniz kalitenin o kadar düşeceğinden emin olun. Bu sadece satın alma algısıdır. Parayla zamanı satın alıyorsunuz. Fakat her firma ve her birey kendisi tanıtım filmi oluşturma çabası içerisine girmelidir. Çünkü kendi küçük dokunuşlarınız önemli. O zaman ne yapmalıyız?

Devamını Oku


Lider Şirket Yaratmak | Ankara Reklam Ajansı

Önce gelişimin tanımını yapmak gerekiyor. Yönetim biçimini belirledikten sonra küçük dokunuşlarla lider şirketi yaratırsınız.

Gelişmeye açık olmak, geleneksel çizgilerden uzaklaşmakla beraber sizin diğer şirketlerden farkınızı ortaya koymanız kendiliğinden gelişecektir. Eğer önünüze gelen teklif, geleneksel çizgilerdeyse onaylanmaması gerekir. Tabi ki her zaman değil.

Devamını Oku


Dijital Pazarlama Nasıl Olmalıdır? | Ankara Reklam Ajansı

Pazarlama ile dijital pazarlama arasında ciddi farklılıklar vardır. Dijital dünya geliştikçe pazarlamanın değişeceğinden şüphemiz yoktur. Reklam vermek artık eskisi çözüm değildir. Mutlaka gelişen dünyayı takip etmeniz ve gelişen dünyaya göre bir yol çizmeniz gerekmektedir.

Harcanacak zaman ve bütçeyi önceden belirlemek, ve onların nerede kullanılacağını bilmek size avantaj sağlayacaktır.

Devamını Oku


Profesyonel İş Yaklaşımı Nasıl Olmalıdır? | Ankara Reklam Ajansı

Her sektörün kendisine göre profesyonellik anlayışı vardır. İş sektörünün profesyonel yaklaşımı bazı kurallar ortaya çıkarmıştır. Fakat dijital ajans dünyasında bazı altın kurallar vardır ki, profesyonel yaklaşımı biraz daha farklılaştırır.

İlk önce özgünlük ve özgüven başlangıcına oturtmak gerekiyor. Yaptığınız işin başka örneklerinin olmaması işin size özgün olduğunu gösterir. Özgünlüğü yakalayacağını hedeflemekse, özgüvenden meydana gelir. Özgüven ile işi yapabileceğine inanmak, kendiliğinden özgünlüğü getirecektir.

Devamını Oku


Blog Sahibi ile Reklam Ajans Bloglarına Tavsiye | Ankara Reklam Ajansı

Google Analytics kullanmayan siteler veya bloglar kaldıysa sizlere diyecek sözümüz yok. Çünkü biz bu yazının temeline veri analizini ekleyeceğiz. Çünkü blogları ve reklam ajanslarını diğerlerinden ayıran keskin çizgiler yoktur. Sadece içerikler değişmektedir.

Devamını Oku


Sosyal Veri Nedir? Nasıl Kullanılır? | Ankara Reklam Ajansı

Sosyal medya sayesinde insanlar kendilerini sosyal insanlar gibi hissetmeye başladı. Bu kitle demek oluyor ki, daha fazla mail, mobil uygulama ve dijital araçlar kullanmak isteyeceklerdir. Bu istek kimin hoşuna gider sorusunu sorarsak, pazarlamacıların hoşuna gidiyor. Kendilerine bir satış için kitle aramaktadırlar ve bunu sosyal veriler sayesinde yapmaktadırlar.

Devamını Oku


Facebook’a Reklam Vermeden Önce Dikkat Edilmesi Gerekenler | Ankara Reklam Ajansı

Facebook’a reklam vermek her zaman doğru sonuçları alacağınıza dair kesin bilgi vermemektedir. Dönüşümü sağlayabilmek için optimizasyonlarınızı doğru yöntemlerle ve doğru şekilde uygulamak gerekmektedir.

Reklamın kesinlikle faydasının olacağını bilmeliyiz fakat %100 verim olacağı anlamına gelmez. Reklamını yapmak istediğiniz sektörün hangi sektör olduğu ve reklamın etki gücünün bu sektörde ne kadar alakalı olduğunu iyi araştırmak gerekiyor.

Devamını Oku


Yeni Nesil Analiz : İnfografik | Ankara Reklam Ajansı

Bu yazıda yeni nesil analiz yöntemlerini tasarımsal olarak göze hitap biçiminde aktaran infografiği ele alacağız. Fakat daha önemlisi şuna değineceğiz; “İnfografik neden başarısız olur?” ana başlığı etrafında döneceğiz.

İnfografik; bilginin görsel aktarıldığı bir yöntemdir. Fakat dijital dünyanın gelişmesiyle ve verilerin öneminin artmasıyla infografik daha fazla önem kazanmıştır. İnfografik sayesinde, göze daha hoş gelen yöntemlerle bilgiler aktarılabiliyor.

Devamını Oku


Pazarlama Yöntemlerini Değiştiren Sosyal Medya Pazarlaması | Ankara Reklam Ajansı

Normal şartlar altında pazarlama yapan insanların son günlerde yeni keşfettiği bir alan var. Sosyal medya pazarlaması yöntemi, son günlerin en çok başvurulan yöntemidir. Eski yöntemle çalışanların, işlerini kaptırmamak adına sosyal medya pazarlamasını kötülediğini göreceksiniz.

Devamını Oku


İçeriğinizi Öznel Oluşturmak

Günümüz dünyasında internet üstünde yükselmek ve daha çok kişiye ulaşmak için içeriklerin üretilmesi arttı ama doğru mu yapılıyor tartışması çıktı. Her üretilen içerik karşı tarafta bir değer buluyor mu?

Devamını Oku